sobota, 15 marca 2014

Balea i Merz Special

Zdobycze z drogerii DM

Będąc ostatnio na zakupach weszłam do drogerii DM... i się rozpłynęłam :)
_MG_1832m
Chciałam kupić jedynie jakiś żel pod prysznic ale chodząc po poszczególnych działach kosmetyki same wpadały mi do koszyka.
Żele pod prysznic polecam wszystkim !!! Zapachy są obłędne, a cena ...0,65 Euro- czego chcieć więcej.
Może nie są one ani nawilżające, ani zapach nie utrzymuje się cały dzień ale chwila nakładania produktu pod prysznicem lub w wannie to czysta przyjemność.
Zakupiłam również olejek do kąpieli - ku mojemu zdziwieniu ma on już właściwości nawilżające. Zobaczymy jak będzie się sprawdzał na dłuższą metę.
Część tych kosmetyków to dla mnie nowość więc jestem naprawdę ciekawa ich działania- zwłaszcza maseczki z firmy Merz Special.
Używam regularnie tabletem z tej firmy na skórę włosy paznokcie i jestem zadowolona , zobaczymy czy maseczki sprostają zadaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz